Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 10:06   #55
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen forklare meg dette?

Jeg vedder på at de av oss her inne med laaaang erfaring og myyyye kunnskap om lavkarbokosthold OG som ikke går ned bare ved og spise lavkarbo - ville gladelig BETALT for å slippe og måtte bevisst kontrollere energiinntaket for å gå ned på lavkarbo, det ville ihvertfall jeg!

Så dere som har suksess med å bare telle karbohydrater, nyt det, dere er heldige! Tenk at dere bare kan spise det dere har lyst på og så MYE dere har lyst på til enhver tid. Vekta tusler jevnt og trutt ned. DEILIG!
Send så en tanke til oss andre som må vurdere porsjonsstørrelsen ellers får vi ingen vektnedgang. HVERT måltid må vurderes mengden av, om man da ikke har målt og veid opp noenlunde på forhånd. Det er ikke noen som har "funnet" på at vi MÅ telle kalorier, for min del er to års erfaring nok (mener jeg selv) til å se at det er mengden som stanser vekttap.

Jeg er dessuten enig med Lillemy. Rådene som gis omhandler AV OG TIL kalorier, men like ofte at TS spiser for LITE mat som veldig mye. Prøv og les slike svar uten at irritasjonen over ordet kalorier eller energi kommer i veien for å se hele tilbakemeldingene som gis, så ser du kanskje den balansen jeg og lillemy ser?

Høres jo ut som vi som må passe mengden er totalt idioter som mener ALLE bør passe kaloriene... og oppfattes JEG slik, ber jeg om at jeg får fluksens beskjed via PM eller på andre måter!

Det var alt for nå - tilbake til frokosten (First price leverpostei med svært lite kh og svært mye god smak i forresten)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat