Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 16:12   #61
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen forklare meg dette?

Vel... jeg vet ikke hvor mange kalorier kroppen min er tilfreds på, jeg. Det tror jeg heller ingen kalkulator vet. Og jeg har uansett absolutt ikke tent å tilbringe resten av livet med telling.... Så jeg spiser når jeg er sulten og konsentrerer meg om å spise riktig, variert og næringstett.

Ja, jeg feiler og går både ned og opp og ned i vekt. Etter det jeg kan se så har det mye mindre med kalorier enn med friskhet, nattesøvn og trivsel å gjøre for min del. Desverre så er disse faktorene mye vanskeligere å påvirke enn å telle kalorier.

Jeg kan tvinge kroppen gjennom å telle kalorier, ja... men det går bare så lenge jeg beholder jerngrepet. (Been there, done that - didn't like it one bit.) Og når jeg da kommer til jul, eller ferie, eller en annen god unnskyldning så raser korthuset. Så jeg er 100% sikker på at veien til vedvarende slankhet for min del må gå gjennom positivt endret livsstil som jeg har lyst til, ikke må tvinge meg til på bred basis.