Selvtillit generelt på jobb og ellers i hverdagen har ingen sammenheng med vekta mi. Nå er jeg selvsikker på mange områder, jeg vet hva jeg kan og ikke kan om du forstår. Har mye kunnskap og erfaring på flere områder Selvtillit i forhold til kjekke menn og vakre damer, litt mer. Da må jeg "hente" fram min grunnleggende selvtillit istedet for å gå og gjemme meg i et hjørne fordi jeg sammenligner meg selv med de Det går som oftest slik at jeg er såpass glad og blid og hyggelig med mennesker at alle driter i om jeg har en del kilo for mye for å si det litt flåsete Elsker mennesker og pleier og få de fleste til å føle seg vel i mitt selskap Alle liker glade, smilende mennesker som er rette i ryggen, ser deg inn i øynene og smiler, og som inkluderer deg i samtalen. Da kan du kle deg som en boms faktisk, fordi smilet og den inkluderende kroppsholdningen vil si "hvem du er". Det er en deilig følelse når man uansett vekt kan klare og føle seg så sexy som bare det - fordi den grunnleggende selvtilliten er tilstede, og man har "varmet" opp med et skikkelig varmt smil i speilet mens man ordnet seg til fest Evnen til å dra opp et ordentlig smil mener jeg betyr mer for selvtilliten enn vekta man har... Alt dette betyr ikke at jeg ikke har "feit-dager" også, men etter å ha lest litt rundt ser jeg at også normalvektige og godt trente og tonte mennesker OGSÅ har "feit-dager" - så da er det ikke så farlig - bare de ikke blir i flertall