Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 22:33   #39
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Enig i det Nerthus, du representerer den ene siden mens jeg representerer den andre siden. Hos enkelte fugerer pisken, hos andre må man jatte med. Du tar den ene rollen (sammen med veldig mange andre her inne) jeg har tatt andre rollen (veldig få her inne). Det vil si begge sider av en sak....det betyr IKKE at jeg har mindre empati enn andre, tvertimot.
Hverken jeg eller andre er her inne for å ødelegge hverandre.

Så hva er det som får deg til å tro at det i dette tilfellet var "din"metode som var den riktige? Jeg tar ingen bestemt "rolle" - jeg ser an hver enkelt situasjon og prøver utifra erfaring og kjennskap til den enkelte og finne ut hvilket råd som vil gi personen mest nytte.

Så langt har jeg fått svært mange hyggelige tilbakemeldinger om at jeg har "truffet" riktig også.

Tror vi har forskjellig oppfatning av ordet empati. Men etter å ha lest meg gjennom dine innlegg siden du ramlet innom her har jeg forstått at det er ganske mye du og jeg har forskjellig oppfatning av.

Aner ikke hvorfor du drar inn dette med å "ødelegge" hverandre, etter to år her inne er det ihvertfall ikke noe tema som jeg er kjent med. Og hvem er disse "andre" du snakker om?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat