Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-11, 21:30   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: bare lure på om jeg er på riktig vei?

Opprinnelig lagt inn av barmetin@gmail.com, her.

Hei
slik ser min en dag når jeg går på lavkarbo med noen varienrende. Har gått ned 3kg 1. uka men 2. uka null kg lurer på om jeg er på riktig vei bare. har fått mye gode svar fra Nerthus men aldri nok for meg med info

jeg spiser aldri ris, pasta,brød, poteter, søtesaker rett og slett spiser ikke mat som har mye karbo utenom grønsaker.
Frokost; egg som ofte omlett med cottage chshesse (ca 50gr) 3 ss naturel yogurt som jeg lager selv.
Lunsj; steker med smør (1ss) blomkål, brokoli og sopp (tilsammen ca150gr) og blander med tunfisk, kylling, kjøttdeig varier fra dag til dag. Eggsalat; to egg og mye salat. Slik ser min lunsj
Middag; ca 200gr,Kyling,kjøtt(sau, lam, okse) laks, steker grønnsaker som spiser ved siden til.
Hvor mye smør bør jeg spisse?
Drikker mye vann og te. Spiser ingen frukt eller mellom måltider.
Håper kan få mer råd nå.
forhånd Takk til alle dere

Det kan raskt bli forvirrende om du stiller samme spørsmål i flere tråder. Du vil miste oversikt over svarene, noen vil svare i en tråd, andre i en annen, og poenget blir litt vekke... dessuten blir man ofte forvirret når man svarer i en tråd og oppdager at samme spørsmål er stilt andre steder

Bruker du "uleste innlegg" i den grønne menylinja øverst, vil du alltid ha oversikt over tråder/innlegg du enda ikke har lest eller svart på
Bruker du kontrollpanel, får du opp alle tråder du har svart i eller startet, eller valgt og "abonnere" på. Dermed vil du alltid finne igjen tråder du har lagt inn innlegg på når nye innlegg er kommet til

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat