Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-11, 21:30   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Krups ismaskin. Hvordan enklest bruke den?

Jeg pleide å la min ligge i fryseren helt til jeg skulle bruke den, ikke noe problem med det.
Hvis du vil lage iskrem uten å vente på at bollen skal være klar, så må du bare finne en oppskrift du vil bruke. Så setter du (is)kremen i fryseren og tar den ut etter ca 20 min og rører i den. Dette gjentar du helt til det er blitt iskrem.
Jeg har ingen lavkarbooppskrifter til deg, men jeg regner med at du kan ta en hvilken som helst oppskrift og mer eller mindre bare erstatte sukkeret med et passende søtningsmiddel.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat