Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 11:34   #15
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Advarer mot fett

Jeg har alltid hatt problemer med å huske navn og jeg glemmer ting jeg synes er uviktige (og noen ganger er ikke jeg og hjernen min helt enige i hva som er uviktig...)

Den første tiden i ketose (i alle fall første mnd) var jeg værre enn da jeg var i ammetåke.
Det gikk heldigvis over, og hukommelsen er nå akkurat så dårlig som før + aldersslitasjen
Det jeg har merket som negativt, er at jeg blir lett distrahert og kan glemme hva jeg skulle si - men jeg tar meg som regel inn igjen.
Jeg holder på med en del nettstudier for tiden, og eksamenskarakterene mine viser at jeg ikke er visnet helt vekk i toppetasjen - enda

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat