Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 08:46   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Du spiser ikke variert!

Litt folkeopplysning må kanskje til? Du kan jo sette opp en oversikt over næringen i et helt brokkolihode (et HELT et?? Tøft! ), sammenlignet med en kneippskive med skinkepålegg og en skive tomat så kan hun jo se selv?

Ellers så kan man jo - når man får så massive kommentarer om sitt kosthold - kommentere at den samme brødskiva 2-3 ganger om dagen med skinkepålegg ikke akkurat kan sies og være variert heller?

Drit i de - dette er kun misunnelse! Hver dag i lunsjen på jobb når jeg har noe som skal varmes i mikro høres et samstemt stønn fra lunsjrommet om hvor dårlig gjort det er å lage sånn god matlukt - når de sitter med tørre skiver med brunost på Og de ALLER fleste pleier og spørre om hva jeg har med i dag som lukter så godt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat