Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-11, 16:55   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Erfaring med Grete Roede?

Hei og velkommen! Innbiller meg at GR ikke er så opphengt i kalorier som tidligere, selv om du skal holde deg under et visst nivå for å gå ned.

Det går mer på "riktig" mat, enn "blodtelling", og de ligger heller ikke så lavt i kalorier som tidligere med den nye "metoden".

Du kan fint spise lavkarboish på Grete Roede, du kan også redusere mer på karbohydratene enn GR sier, bare husk da at du øker på med litt fett i maten, som laks, avokado, gode oljer på salaten, litt majones på pålegget osv.

Jeg går ikke ned på GR lengre, derfor ble det endring til lavkarbo. Gå nå ferdig kurset og ta med deg lærdommen, men hold deg her inne og les litt så kanskje du etterhvert vil finne ut at du kan justere til et kosthold med redusert karbohydratinntak som du er mer komfortabel med.

Den største fordelen med lavkarbo er faktisk at man sjeldent er sulten, på GR var jeg sulten mellom hvert måltid - fordi jeg tåler lite kh i maten før blodsukkeret går amok

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat