Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 16:01   #16
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dag 1 overstått, føler meg helt forferdelig!

Opprinnelig lagt inn av CoStar, her.

Ja jeg må bare øve meg på fettet tror jeg. Har nettopp spist eggerøre av tre egg, med to ss kremfløte, revet gräddost, purre og 1/2 tomat, + 2 spekeskinker, og 3 ss seterrømme ved siden av. Er utrolig mett og kvalm nå, men føler likevel at jeg burde spist mer. Finnes det forresten noen pastiller eller tyggis man kan spise? Føler jeg har en hinne av fett i munnen hele tiden, hjelper jo ikke å pusse/skylle heller.

Eggerøre trenger du faktisk ikke pøse på med så mye fett attåt, siden egg har en nær perfekt fordeling av protein og fett og svært lite karbohydrater Jeg har kun i en skvett fløte, og spiser ellers feks røykelaks attåt. Spekeskinke går også fint Bare så at du skjønner at du må ikke ha både fløte, greddost OG rømme attåt for at det skal bli "nok" fett - dvs at du må ikke spise deg kvalm på fett på lavkarbo for at du skal spise "riktig"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat