Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 16:07   #18
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dag 1 overstått, føler meg helt forferdelig!

Opprinnelig lagt inn av CoStar, her.

Tusen takk for mange gode råd og oppmuntring! Skulle gjerne spist mer, men blir så kvalm og ekkel av alt fettet. Spiser til det vokser i munnen på meg.. Håper det går seg til etter hvert.

I går lagde jeg to retter med endel kremfløte i, brokkoli og blomkål, samt kylling og fisk. Klarer ikke å spise skinnet på kyllingen, da spyr jeg tror jeg! Men prøver å spise alt fettet som finnes inni.

Søtsuget gikk bedre i går, da klarte jeg meg med kun ett glass pepsi max om kvelden. Ooog vi var i selskap der det ble servert alt mulig deilig, og jeg drakk kun et glass farris bris Stolt! Føler meg ganske bra i dag, men er sinnsykt trett!

Jeg laget fiskegrateng en uke etter at jeg endret kosthold, og trodde det kom til å gå HELT fint og erstatte melken med fløte... ok, fiskegratengen ble god, men problemet var bare at etter to munnfuller vokste maten i munnen og jeg følte meg "mett"... etter det blandet jeg heller fløte og vann 50/50 noe som hjalp VELDIG! Når jeg skal gratinere feks kyllingfilet og grønnsaker, starter jeg med vann og buljong, en god skvett fløte, og feks philadelphiaost for å få den tykkere og for å få en friskere smak. Krydder etter eget valg. Viktig og smake til! I og med at fett er så energirikt, trenger man ikke store mengder, slik at nå i starten kan du bare begynne og tenke at du bør huske og ha fett attåt ellers mager mat, men begynn med små mengder. LITT fløte, EN ss rømme osv - så vil dette justere seg selv etterhvert

Skinnet på kyllingen spiser jeg enten hvis jeg spiser den omtrent rett fra grillen mens det er sprøtt, ellers så kan du faktisk ta av skinnet på kyllingen, hakke i småbiter og sprøsteke i panna og spise attåt kyllingen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat