Sv: Noen med samme erfaring? (Ang. nedgang)
Tildels enig med Notabella, det blir litt sånn halvveis, og ser rimelig magert ut og noe karbohydratrikt ut - greit og ikke blande kortene Det ser ut til at du spiser ganske lite protein også, uten at jeg har regnet på det. Du bør jo ligge på ca 1 g pr kilo kroppsvekt pr dag for å dekke kroppens behov for essensielle aminosyrer. (eks 100 g biff inneholder ca 20 g protein)
Slik jeg ser det er det ikke så rart om du ikke har vektnedgang, kroppen din er litt forvirret, og klarer ikke komme igang ordentlig med fettforbrenning. Skal du forbrenne fett, må du starte fettbålet ved og innta godt med mat de første ukene, inkludert fett 
Er du usikker på måltider, følg en retning! Sjekk ut nybegynnertråden jeg linker til i signaturen min, og sjekk ut om det kan være en retning som passer deg der.
Ketolyse eller feks atkins kan være en start, selv om du ikke har så veldig mye overvekt. Du lærer ihvertfall og spise "riktig" - så kan du heller øke litt på med kh når du er mer komfortabel med kostholdet 
|