Opprinnelig lagt inn av senka, her. Tusen takkdet var noen gode råd...Angående knekkebrød,spiser jeg ikke det hver dag,lager 2-3 ganger i måned.Tenker også det er bedre å ta et lite eple istedenfor sjokolade av og til.Jeg skal lage meg frokost blandning selv.Udos Choice tar jeg fra før.Skal begynne med Cocosa igjen etter blodprøver,men hvis de er fine(kolesterol).Vil gjerne be om 2-3 dagers meny,ordentlig med fett,proteiner,karbo for oss som kanskje ikke klarer å sette sammen alt det Det er sikkert flere som blir kjempe glad På forhånd tusen takk
Opprinnelig lagt inn av senka, her.
Tusen takkdet var noen gode råd...Angående knekkebrød,spiser jeg ikke det hver dag,lager 2-3 ganger i måned.Tenker også det er bedre å ta et lite eple istedenfor sjokolade av og til.Jeg skal lage meg frokost blandning selv.Udos Choice tar jeg fra før.Skal begynne med Cocosa igjen etter blodprøver,men hvis de er fine(kolesterol).Vil gjerne be om 2-3 dagers meny,ordentlig med fett,proteiner,karbo for oss som kanskje ikke klarer å sette sammen alt det Det er sikkert flere som blir kjempe glad På forhånd tusen takk
Gerd har flere ukesmenyer tilgjengelig (ketolyse), kan jo være et fint utgangspunkt? Se nederst i innlegget i linken