Tror ikke det finnes noen lavkarbo-vennlige pulverkurer foreløpig.. jeg vet det finnes en medisinsk kur som heter ketocal som brukes til å behandle bla barn med epilepsi, men den må nok bestilles i samarbeid med behandlende lege osv. Hva er bakgrunnen for at du kunne tenkt deg noen dager med pulverkur da? Dårlig tid? Matlei? Stress med og lage mat? Vektstagnasjon? Da anbefaler jeg heller og kjøpe noen ferdigmåltider fra spisdegslank, da spiser du ihvertfall "ordentlig" mat, men slipper alt annet enn å hente fra frysen og evt varme om det er middagsmåltid du ønsker erstattet Du må ikke kjøpe en ukesmeny, du kan kjøpe "enkeltprodukter". Og bor du i nærheten av en av butikkene kan du jo stikke innom der og se hva de har. De har forresten "smoothies" som er ganske gode, og etter lavkarboprinsipper - kan det være noe? Bjørnebær, bringebær og cappuchinosmak. Vær obs du kan bli hekta Oppskrift faktisk på den siste finner du her Vet ikke om dette hjelper, jeg blir litt trist når jeg ser ønsker om pulvekur i perioder - MEN samtidig så forstår jeg deg så godt... kunne også tenkt meg i skikkelige matlei-perioder bare drukket maten - uavhengig av om jeg skulle ned i vekt eller ikke... må vel bare bite tenna sammen, for min del blir det spisdegslankmat i noen uker fra neste uke, for jeg MÅ få i gang noe vektnedgang før jeg blir GAL!