Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 10:57   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig ytelse

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Tja, jeg vil nå si at det er ikke så stor forskjell her i gården på nå og før. Hadde bedre kondisjon på statens anbefalinger og var sterkere også. Tålte treningsmengder like bra som nå. Fikk kanskje raskere fremgang på vanlig kosthold enn hva jeg opplever nå. Så for de som ikke har et vanskelig følelsesmessig forhold til mat og det å spise, ser jeg egentlig ingen grunn til å endre så veldig mye hvis de presterer godt på tradisjonell kost.

Tror nok det er stor forskjell på de utrente og de som har vært ganske aktive, siden man har noe og sammenlikne med

Mener jeg poengterte min erfaring og bakgrunn som utrent, småtjukk, førtiårig kvinnfolk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat