Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 14:18   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrater og barns hjerne

Jeg tror det er en liten misforståelse ute og går - barns hjerne trenger ikke karbohydrater - den trenger glukose Og selv om man lett får glukose av og innta karbohydrater, finnes det flere veier til glukose enn kun inntak av karbo.

Jeg blir litt frustrert av å være "leg-kvinne" og lese at "såkalte" spesialister innen feks ernæring mm uttaler seg så uklart og klønete...

Som en kuriositet lærte jeg meg også og lese selv når jeg var 4 - etter at mamma hadde lest den første historien om hesten ØRTEN ganger (slik at jeg kunne den utenat), og da mamma ikke hadde tid til å lese, og jeg bladde om til historien om kaninen - kjente jeg igjen mange av ordene... mamma ble mildt sagt overrasket

Siden har jeg lest - og lest og lest....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat