Sv: LCHF for en normalvektig?
Opprinnelig lagt inn av suupaahgirl, her.
Jeg trener spinning (60 min) to ganger i uka og av og til får jeg tid til å løpe 1 time på tredemølla også (men det er ikke hver uke). Vet jeg burde hatt litt styrke (overkroppen), men...ussja. Kjedelig , derfor er jeg ikke sååå flink til det.
Jeg spiser som regel 3 hovedmåltid hver dag (kanskje bortsett fra de dagene jeg trener. da begynner treninga så tidlig at jeg ikke kan spise så mye middag, pga sting. Da spiser jeg noe lett før trening og utsetter middagen til jeg er ferdig.
En vanlig dag for meg:
frokost: 1 stk nannas knekkebrød med hvitost (bruker ikke smør, er ikke så veeeldig glad i det egentlig)
Lunsj: 2 stk nannas knekkebrød med hvitost (haha, vet. Veldig oppfinnsom...men blir lett sånn når man må ha det litt enkelt i jobbsammenheng)
Middag: Omelett i form med mye grønsaker, blomkål og skinkegrateng, lavkarbopizza, biff med fløtegratinert sellerirot. Bruker fløte,creme fraich,smør osv i middagene. Det er vel der det meste av fettet kommer.
Som pålegg på knekkebrød eller lavkarbobrød (gjerne i helgene) bruker jeg salami med majo, italjensk salat, ost eller egg 
Hva tenker dere om dette kostholdet?
jeg tenker at på den ensformige kosten der så dauer du om noen år av underernæring.
Kødder du? 3 knekkebrød og en omelett med stusselig pålegg er det du spiser samtidig som du trener og er normalvektig?
Jeg tror da du ikke klarer yte det som kroppen din egentlig kunne ha ytt med mer næring tilført 
|