Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 12:46   #35
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kaare Norum IGJEN!

Samme Kaare Norum som fikk Grete Roede fra lavkarbokostholdet hun STARTET med i hine hårde dager...

Sitat:

I tråd med anbefalingene

- Grete Roede startet ut med det vi i dag ville kalt en lavkarbo-diett, med tunfisk og andre retter som virket fremmede på et vanlig norsk matbord. Jeg utfordret henne allerede i 1981 til å teste ut en diett mer i tråd med de norske kostrådene slik at hele familien kunne spise omtrent det samme, forteller professor Kaare R. Norum. Etter å ha testet ut Norums opplegg lot Grete Roede seg overbevise om at et variert norsk kosthold kunne gi et like bra resultat på vekten. I tillegg var det jo både enklere og sunnere i det lange løp. Når vi nå vet hvor mange som har fulgt et Grete Roede-kurs opp i gjennom årene er jeg glad for at rådene som blir gitt er på linje med de offisielle kostholdsanbefalingene, sier Norum.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat