Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 18:00   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt, HJELP!

Enig med Balterz, slapp av! Det kan godt være i sammenheng med syklus at du har gått opp. Trener du mye kan det være vann i kroppen.

Kom du fra et magert kosthold, er det ikke uvanlig og gå litt opp i starten heller, dette vil gå seg til.

Hvis du ikke er sulten, kutt mellommåltidene, de er unødvendige.

Bruk gjerne diett.no som hypah anbefaler, men jeg ville tenkt fordeling av karbohydrater, protein og fett i første omgang. Kalorier kan du tenke på når du har holdt på noen måneder og ikke har vektnedgang.

Det er nesten umulig og gå opp på lavkarbo om du spiser "riktig", så jeg tviler sterkt på at kostholdet nå gjør at du går OPP i vekt (dvs legger på deg fettmasse).

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat