Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 18:11   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder

"Hud kan skjæres bort" - det er jo et alvorlig stort inngrep som kan bety helseproblemer, så det er jo ikke SÅ enkelt

Jeg har sett resultater av store mennesker som har gått ned enormt mye på kort tid og det var vondt og se på...personen jeg snakker om MÅ nok ha operasjon for at hun skal kunne få et ok liv, selv om hun nå er normalvektig. Jeg sverger også til litt lavere fart på vektnedgang, det gjør det ofte lettere og holde vekten i ettertid.

Personen det her er snakk om trente MASSIVT i samme perioder, og erstattet nok mye av fettet med store muskler, så jeg ser ikke på bildene at han har fått særlig problemer. Ta med at han er ganske så ung... jo eldre man blir, jo mindre elastisitet har huden

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat