Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-12, 16:51   #117
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Takk! Kr 1000,- i uka er ikke ille når det fungerer! Men atskillig mer enn jeg bruker på mat til meg selv en uke. Jeg får se Å ikke stresse betyr også å holde seg (les: meg) til det opplegget jeg har valgt, hvertfall så lenge at jeg vet om det er bra eller ikke. Så i første omgang blir det sånn Spørs om mannen min blir å spise bare Fjordland hvis jeg går over på SDS Ikke at han blir lei seg altså; han synes maten derfra er god. Mulig det har noe med lettvinthet å gjøre, jeg vet ikke

Alternativet er 3 ganger brødmat og middag til 56,- kroner dagen... sjekk ut sidene deres du, de har forskjellige varianter av menyer til forskjellige priser (Jeg er bare litt luksusdyr for tiden, solgte bilen min før jul og bruker gladelig penger på meg selv og min egen helse!!)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat