Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-12, 19:10   #3
Malice
Medlem

Malice sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 56
Malice er ny på veien

Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og generelt

Du er garantert ikke den eneste som har gjort dette ihvertfall Og noen stor krise er det ikke.
Men ser du følger Atkins, og da kan vel 100g nøtter fylle opp karbokvota...tror jeg. Jeg er ikke så flink med de forskjellige lavkarbo-retningene.
Selv spiser jeg lavkarbo, generelt, med opp til 50g karbo om dagen, og det
funker det også
Syns igrunn matplanen din ser veldig bra ut, men litt fler grønnsaker hadde nok ikke skadet. Og husk på å drikk mye vann
Lavkarbo er utrolig gunstig for å stabilisere blodsukkersvingninger, og man blir sjelden så sulten som når man spiser masse karbo. Humøret mitt har blitt så stabilt at jeg nesten er sjokkert.
Du har holdt på i kort tid, kroppen trenger tid på å omstille seg, så gi det mer tid du. Noen mister mye vekt fort, andre står stille ei stund og noen legger litt på seg den første tiden. Og noen spiser veldig mye i starten, men dette er noe som avtar når kroppen får stabilisert seg. Når det gjelder trening så bare tren, ta det litt rolig og kjenn etter hva kroppen sier.
De fleste oster har veldig lite karbo og er helt ok å spise, for noen kan meieriprodukter føre til at vekttap uteblir, men det er ingen vits i å lete etter partystoppere første måneden ihvertfall. Denne tråden er forresten en kjempefin guide for nybegynnere http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Mange her med masse mer kunnskap enn meg, men håper jeg hjalp deg litt likevel, lykke til og velkommen hit

Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat