Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-12, 10:56   #28
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jernmangel tross kjøttinntak

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Takk, Nerthus. Jeg ville gått dit selv om jeg bodde nærmere. Skal til "blandingslege" på fredag - lege, akupuntør, homeopat og noe mer. Tenkte forhøre meg om han kan og vil bidra med evt tolkning om jeg får tatt en test. Fikk ti amalgamfyllinger som seksåring. Noen er nok borte med tannfelling og noen nye har kommet til siden. De seks jeg hadde byttet jeg ut i vår hos tannlege med spesialutstyr. Men ville bli veldig overrasket om en håranalyse ikke viste snev av kvikksølv. Kjenner meg igjen på en god del symptomer på sidene til TennerOghelse. Og frykter jeg har overført til barna.

Jeg har ikke engang begynt og tenke på amalgam-fyllingene mine - som jeg har en del av... men de gangene jeg har skiftet plomber til hvite har jeg ikke hatt særlig symptomer, så sannsynligvis er det greit. Tar en plombe i året eller no, synes det er greit og få de ut av en kropp som tydeligvis er veldig følsom for alt som ikke er naturlig...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat