Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-12, 19:27   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tar det før jeg er tilbake i ketose om jeg skeier ut en dag?

Det er så individuelt at det er håpløst og si - hvorfor skal du skeie ut med pizza når du kan lage en alternativ lavkarbopizza?

Noen lagrer mye vann og bruker flere dager på å tømme glykogenlagrene, andre merker ingenting på EN utskeielse. Poenget er uansett at du ødelegger fettforbrenningen din i en periode, kroppen må tømme lagrene, du risikerer og bli sulte og fyse på ENDA mer feil mat, så vær nå ihvertfall bevisst på hvor viktig det er for deg og spise vanlig pizza

Det er et antall her inne som lot EN pizza ble flere uker med feil mat - så vær bevisst underveis Ta med at gjør man slikt ofte kan det etterhvert bli vanskeligere å komme i ketose, just so you know

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat