Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig
Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.
Hvordan kan det ha seg at da jeg kritiserte Hovig og Norum før Jul fikk jeg så ørene flagret og torde nesten ikke vise meg på forumet igjen...Men nå når Nerthus og andre kommer med de samme argumentene er det plutselig helt i orden? Jeg ba om hjelp mot de ignorante ProNorum-Hovig folka, men ingen av dere kom for å hjelpe til...tråden ble stengt og jeg er nå en persona non grata her på forumet....Jeg forstår ingenting lenger...
Kan det ha noe med aggressiviteten i kritikken og gjøre mon tro? Du var rimelig bastant og sint i den tråden såvidt jeg husker...
Aner ikke hva du mener med at "ingen av dere kom for å hjelpe til" - hvor da?
Hvis du nå har sittet siden før jul og følt det som persona non grata på forumet så er jo det slett ikke bra. Samtidig som alle som har utvekslet meninger med deg fint kan se på det de selv har skrevet, kan det jo være en ide om du ser litt på det du har skrevet, og se om du selv også kan ha bidratt til at debatten eskalerte kraftig?
Jeg klarer ikke helt og se hele likheten i den tråden som ble låst og denne for å være ærlig - men det er jo alltid opp til øyet som ser 
|