Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 10:55   #161
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Jeg spiste kun 2 stk fishermansfriend i går (mot normalt 10-15) og ingen søtning i teen. Og i dag så viser vekta nedgang igjen. Kan det være riktig da? At en går ned allerede en dag etter at en har sluttet med søtning i teen?? Isåfall så er det jo "bare" å kutte ut sånne ting.

Min erfaring er at det er ikke bare gårsdagens inntak som påvirker vektnedgang, heller de siste 2-3 dagene
NOEN reagerer med insulinutskillelse etter å ha inntatt søtning, selv om det ikke reelt skal påvirke blodsukkeret. Kroppens kjemi er komplisert, og for noen kropper kan bare søtsmaken være nok til å trigge en del kjemiske reaksjoner uten at det fysisk er en reaksjon på inntatt føde. Tror jeg da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat