Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 13:09   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Brokkoli: Jeg tror at hvis denne er med isbiter, så kommer cocosaen til å klumpe seg. Hvis den ikke gjør det, så ville den vært kjempegod med en klatt krem på toppen!!
Nellie: Høres bra ut uten fløte også. Da er den vel litt varmere

Ellers gikk det kjempefint å trene etterpå, jeg har ikke vært kvalm elller noe. Ikke sulten heller.

For ordens skyld: Jeg trente litt over en time med step hvor en del av tiden også er med 1,5 kilos manualer til armene. Så var det ca 1/2 time med mave/pilates/lårøvelser. Ikke tung styrketrening, mao.
Hadde masse energi, og sluttet av mest fordi filmen jeg så var ferdig

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat