Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.
Jeg hadde helt klart kjøpt den Collection box'en med 4 forskjellige. Da kan du bytte program når det passer deg. Jeg liker alle de som er på den. 30 day shred er favoritten min, jeg får gode resultater med den.
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Enig. 30-day shred var ypperlig start for meg, helt pingle og utrent. J... hardt i begynnelsen, men ga resultater. Vil anbefale deg å begynne med et program, da ser du framgangen, men blir du bitt vil du ha alle, så da er det jo greit å kjøpe 4-packen. Jeg begynte å variere med to program rundt level 3 av shred. Det fungerte fint for meg, men det finner du selv ut av.
Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.
Anbefaler også å starte med et helt program, dvs som har progresjon med flere level over en måneds tid, og gjennomføre det - tror jeg det må bli Ripped in 30 som er min "start-anbefaling".
Takk for svar Jeg går for boksen jeg og satser på å starte med 30 days shred Kan man kombinere dette med annen trening forresten? Jeg har nettopp startet å svømme igjen nemlig. Kan jeg f.eks. svømme om morgenen og gjøre Jillian om kvelden?

|