Sv: Dere på vedlikehold ... og litt hjelp please ...
Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.
Det er sant! Jeg har ikke gått mer opp - slik du påpeker! "Glemmer" å se det positive vet du....
Jeg har holdt på i litt over tre år.....
Jeg tror muligens det er noe i dette "vinter tillegget" som flere nevner her....jeg er en frysepinn de luxe og er utslitt av å fryse! Jeg går med skuldrene oppi ørene og fryser, fryser, fryser.....
Jeg ikler meg ull fra topp til tå, pøser på med varm te og har til og med kjøpt meg varmeflaske som jeg går rundt og knuger på.....
Kjenner jeg rett og slett er sliten av å fryse og stresser nok en del med dette....
Gleder meg til sommeren!!!
Du har jo vært, og er, veldig flink da Jabba !!! 
Jeg er også en frysepinn, men etter at jeg begynte å jogge har dette bedret seg mye. Ikke at jeg sier du skal begynne å jogge eller trimme på annet vis - jeg vet jo ikke om du allerede gjør det. Husker ikke alle detaljer om alle på forumet, vet du... Men jeg fryser bare rett før mensen nå, ikke hele tiden som før. Det er liksom så mye bedre å kunne bevege seg istedenfor å ha en masse isolasjon Gleder meg til sommeren jeg og...laaange dager og myyyye lys...nå for tiden får en jo nesten ikke gjort noenting før dagens lys er borte...jeg er kveldsmenneske altså 

|