Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 18:48   #64
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jaja, du er en mye større person enn jeg er. Jeg hadde blitt flyforbanna om noen stjal fra meg, på den måten.

Fårikål er en ting, lager du en sitronpai med physaliskrem og wiskeycoulis den ene dagen og en annen brått har funnet på sitronpai med physalisvisp og wiskeycouli dagen etter, er en annen.

Eg hadde linka til kjent opphavsmann om det var ei spesiell opskrift eg hadde 'funne' opp ville eg nok blitt skuffa ... og kanskje kommentert det og.
Og kanskje stolt om den kom i ei opskriftsbok, so kunne eg fortelle at det er MI oppskrift
Om eg 'finner' opp marsipan på mitt kjøkken, og du vil meine at oppskrifta er 'di', so kanskje du har rett....
men eg leitar ikkje rundt på nett for å finne ut om du eller andre har funnet opp det samme før meg.

Og ta no den fantastiske pastaen som verserer rundt, den ville eg glatt trykt i 'mi' bok.
Ingen veit opphavsmannen, og den er ikkje mi, men det er ei fantastisk oppskrift som bør deles

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat