Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 22:32   #105
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Jan, jeg synes mange er positive til fotballfruens engasjement innen lavkarbo her inne jeg, at noen er litt uenige er bare sunt i lengden

Som jeg også sa tidligere, om hun kan nå en målgruppe som er lettpåvirkelig med saklig og god informasjon om et kosthold vi her på forumet er enige om er helsemessig forsvarlig - så synes jeg det er kjempeflott!

Selv om jeg og fotballfruen har forskjellige interesser, betyr det ikke at hun ikke kan gjøre en god jobb på et tema hun i starten var en del usikker på, men jammen meg lærte hun raskt og leste seg opp etterhvert som det kom inn kommentarer på blogginnleggene hennes.

Kudos til fotballfruen for dette! Kan man tjene penger på noe man er svært engasjert i OG samtidig kan påvirke "rotløs ungdom" på en positiv måte så er jo det egentlig en win-win situasjon

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat