Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-12, 17:54   #65
NinaOp
Medlem

NinaOp sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
NinaOp er ny på veien

Sv: Hjelp meg, høy vekt og aggressiv!

Det viktigste for trådstarter å huske på, er at ingenting er en quickfix, men det vil jeg anta at han vet selv. Å behandle sinne\aggresjon er en prosess som kan ta lang tid, det samme å behandle kropp og sinn etter langvarig misbruk.
Flott at du selv innser problemene og ønsker å forandre på livet ditt. Det er beundringsverdig å kutte ut en avhengighet, så det fortjener du all kred for!
Som noen kloke hoder sier her, ett lavkarbokosthold vil kunne danne ett grunnlag for jevnt blodsukker, mer stabilt humør og en generell bedre helse, men jeg tror heller ikke at det vil være nok i ett sånn tilfelle. La legene gjøre jobben sin med å finne rett behandling for deg, ta kontakt med støttegrupper (så noen linket til alternativ mot vold lenger oppe) og sørg for å lære deg teknikker for å mestre livet UTEN dop.
Jeg har selv delt livet med en med en agressiv personlighetsforstyrrelse, utbredt stoffmisbruk etc, og tro meg, han spiste også lavkarb..
Det finnes ingen mirakel kurer, vil man ha fremskritt, må man jobbe hardt, noe som det virker som TS er 100% klar for, både for sin egen del og for sin familie.
Med det ønsker jeg deg masse lykke til, og jeg håper av hele mitt hjerte at du klarer disse utfordringene!

NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat