Sv: Sjokolade ... Litt forvirret ...
Jeg får mer luft i magen av Tagatosesjokoladen enn av sjokoladen fra Sukkerfritt som er søtet med Maltiol. Jeg har aldri før følt meg mer som et kjernekraftverk etter å ha spist et par biter Tagatosesjokolade. Helt forferdelig, oppblåst, uggen og skikkelig sur lukt av lufta som jo selvølgelig måtte ut en gang. Jeg smakte på den mørkeste sjokoladen nå sist - og den var heller ikke god så resten havnet i søpla.
Men jeg må si at jeg også har smakt Praline sjokoladen med Tagatose og den smakte aldeles HIMMELSK!!!! Vannvittig god......men så synd med så mye luft timesvis etterpå.
Jeg har faktisk blitt enig med meg selv om at jeg ikke orker mer av denne fæle følelsen; oppblåst og uggen og fjerter hele tiden. Jeg føler meg ekkel og lite kvinnelig når jeg går rundt med så mye luft i magen. Så jeg har bestemt meg for å gå over til sjokolade søtet med vanlig sukker heller. Så fra lørdag av kjøper jeg meg heller en vanlig sjokolade på 50-100 gr og koser meg med den.....
Jeg er ferdig slanket så da kan jeg tillate meg slikt.......hadde ikke gjort det hvis jeg fremdeles hadde mer å slanke bort - da er ikke dette en god løsning....
Men sjokolade må jeg ha.....det er høydepunktet i uka det..... he, he.....