Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 17:28   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Interessant artikkel! Jeg har brede hofter, men liker ikke løping. Men da vet jeg at jeg ikke trenger å gjøre noe særlig av det. Jeg liker ikke kardio i det hele tatt... Jeg eier ikke kondis. Jeg liker styrketrening, jeg.

Jeg vet ikke om det jeg har kan karakteriseres som brede hofter (de er ikke smale, så kanskje de er "normale"??), men jeg liker ikke å løpe.
Som en (offisers)venn av meg engang sa: Det er bare to grunner til å løpe; At man er for sent ute eller hvis man er redd. Og en offiser er aldri for sent ute, han har bare omdisponert tiden sin. Dessuten er han aldri redd. Ingen grunn til å løpe, mao .

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat