Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-12, 18:16   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Reaksjon på sukkerinntak

Opprinnelig lagt inn av Treningsfrik 2, her.

Ja dette skal jeg aldri mer gjøre mot meg selv. Og så blei jeg i dritdårlig humør og det gikk jo ut over samboeren min. Det var jo tross alt hans mor

Jeg er bare så innmari lei av å få de derre dårlig skjulte stikkerne fra svigermor. Hun har til og med anklaget meg for å ha en spiseforstyrrelse, ho sier jeg er uhøflig som ikke spiser kaker, ho sitter og følger med hva jeg spiser i selskap og så får jeg det slengt i trynet etterpå, eller ho kommer med det megetsigende sukk og en stikker. Ho mener jeg er fanatisk og syk. Jeg fatter ikke at man i noens øyne er nødt til å spise hvitt sukker ellers er man syk på sinnet.

Av og til lurer jeg på om det kan være sjalusi som driver henne? Hun har en solid smultring rundt midjen som hun har klaget over i alle år. Da jeg hadde samme problemet, var det aldri en spydighet fra ho om det. Men da jeg tok tak i det og la om kosten til lavkarbo, og begynte å trene nesten daglig, så forsvant min smultring og alt overflødig fett forsvant. Da ble svigermor vrang og slem.

Rart at vi mennesker kan "velge" og la oss styre av andre mennesker med god (bevisst eller ubevisst) kjennskap til hersketeknikker og ikke minst kjennskap til hvem du er..

Sett ned foten og si "Nok nå Svigers! Jeg er voksen jente og BESTEMMER SELV hva jeg spiser og ikke minst tåler!!! !

Kanskje en slik en burde henge på veggen DIN også?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat