Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 19:19   #844
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Har noen spørsmål
Jeg starta med lavkarbo i 2010, litt til og fra men ketolysekuren og lavkarbo.
Har ikke gått ned så mye i vekt på disse årene med litt opp og ned.
Fra august 2011 begynte jeg å gå til og fra jobb 5 dager i uka. Denne turen tar ca 45 min vær vei. Når jeg går tur (fort) eller når jeg ligger og sover svetter jeg så utrolig mye i hodebunnen og bak på ryggen.
Da jeg snaket med en dame på jobb fikk jeg beskjed om å begynne med "Super Soy Ekstra". Disse skal hjelper mot overgangsalderen. Jeg har nok ikke kommet i overgangsalderen enda, men jeg går nå på ketolysekuren.
Er det noen som har erfaring med disse.
Vil de føre til at jeg samler vann, Jeg går utrolig fort opp i vekt pga vann i kroppen?
Er veldig usikker på om jeg skal prøve ut disse tab.
Har tatt stoffskifte prøver til legen uten resultat.

Synes ikke du skal ta tabletter som avhjelper overgangsalder når du ikke ER i overgangsalderen Svettet du like mye før? Hvis ikke er det ikke uvanlig med svetting på et lavkarbokosthold.
Jeg har alltid svettet mye under høy aktivitet - sånn er min kropp bare...
Litt usikker på hva stoffskifteprøver har med svetting å gjøre?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat