Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-12, 17:00   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Egg er ikke en stor del av mitt lavkarbokosthold faktisk, selv om det var det i starten Anbefaler å sjekke ut nybegynnertråden det henvises til, og så låne deg eller kjøpe lavkarbokokebøker!

Gå gjennom oppskriftsdelen av forumet også og bli fristet

Hvis du til ALLE måltid tenker protein (kjøtt, fisk, fugl, sjømat i alle varianter), karbohydrater (i all hovedsak varierte grønnsaker, kokt, stekt, woket, most eller gratinert) og deretter "passende fett" til ser du at det er mye mer enn bare egg i et lavkarbokosthold. Tenk koldtbord!

Laget i går for første gang på lenge ratatouille og gosh og bevare meg vel så godt det var! Litt løk og hvitløk, aubergine, squash, paprika og sopp (siden jeg hadde tilgjengelig) - en halv boks moste tomater, en håndfull hakket basilikum og en dæsj balsamicoeddik - koke i 10 minutter Kjempegodt til et stykke stekt lakseloin (heia 50% på utløpsdato ) og et par ss hjemmelaget pesto!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat