Tråd: Aspartam
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 16:17   #87
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Aspartam

Opprinnelig lagt inn av Momse, her.

Hmmm...jeg oppdaget nettopp () at istéen jeg drikker (den med blå kork, Nestea) er søtet med aspartam!
Jeg drikker ca (minst) en liten flaske pr dag, og har gjort det i et par tre mnd nå. I like mange mnd har vekten stått bom stille (Opp og ned 1 kg. Har ikke vært kjempeflink med kostholdet, men stortsett. Er heller ikke overvektig, men vil ha av de siste 4-5 vanskelige kgene, kan jo og så ha noe å si...)

Fra i dag av blir det tilbake til vannvognen - noe jeg trives utmerket med
Blir spennende å se om det kan ha noe å si for meg

Drikker du nok vann? Jeg drikker automatisk så mye mindre vann om jeg drikker lettsaft eller lettbrus - det trenger ikke være store mengdene engang... uten NOE annet enn vann - går det lett mye mer, og det er ingen tvil når det gjelder min kropp at VANN og MYE vann er alfa og omega for at kroppen skal slippe noe som helst...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat