Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-12, 09:35   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Massasje med oppstrammende effekt

Opprinnelig lagt inn av Shadow, her.

Tenkte jeg skulle spandere på meg massaje/spa.
Er det noen av dere som har prøvd oppstrammende behandling og om det har noen virkning. Eller kan man like godt satse på klassisk massasje
Ser også en behanling som kalles "Ice cold slimming" er det noen som har testet dette?

Jeg prøvde en slags varmeinnpakking en gang i Trondheim.
Da ble jeg smurt inn med en krem og pakket inn i et varmeteppe og der lå jeg til baking i ca en time.
Svettet som en gris!
Gikk jo inn ganske mange cm, men det var virkelig kortvarig. Alt er jo bare vann/væsketap, så jeg var tilbake i gammelt gjenge igjen i løpet av uken som kom.
Greit nok å ta en slik behandling før et selskap, kanskje?

Det var jo forsåvidt greit å ligge der i min saunakokong og slappe max av. Men jeg kommer ikke til å gjøre noe slikt en gang til. Da liker jeg bedre å få klassisk massasje, godt for både kropp og sjel

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat