Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 18:30   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Heeeeelt nybegynner:/

Du finner nybegynnertråden Yrla snakker om i signaturen min Start med en titt innom der!

Hvor mye kh du velger å spise hver dag er individuelt, les deg litt opp og prøv deg litt fram. I linken lavkarbo på 3 minutter - også i signaturen min - finner du en grei "start" veiledning for lavkarbo som ikke innebærer telling eller veiing, hva med å begynne der?

Poenget er at velger du å spise veldig lite kh, kan du spiser mer fett. ØNsker du å spise en hel del mer kh, MÅ du passe på fettinntaket, ellers kan du risikere å legge på deg. Kunnskap er makt, så bruk tid på å sette deg inn i hva lavkarbo dreier seg om. Velg gjerne en bestemt retning som du følger strikt de første månedene, så kan du heller justere kostholdet slik du ser passer deg best når du har mer kunnskap om hvordan du kan gjøre det

Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat