Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 10:39   #7
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Jordbær og Bringebær

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Holder du deg i ketose med såpass mye karbo?
Bringebær i moderate mengder gårgreit. Jeg er mer sjepisk til jordbær.

I ketose kan man være på godt ovet 50 g karbo om dagen. jeg har lest en plass at noen er i ketose selv med et inntak på nærmere 100 g, men da er det ikke målbart som overskuddsketoner i urinen.
Ketose er ikke en tilstand man går inn og ut av ved 15-20 g karbo, men en tilstand hvor kroppen produserer ketoner som hovedenergikilde

Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.

splenda? er ikke det bare lavkalori? eller tar jeg feil

Splenda er lavkarbo, mest pga vekten - eller mangel på vekt
Mange er skeptisk til splenda siden det er et kunstig framstilt søtstoff.
Personlig synes jeg det går greit å bruke en gang i blandt. Sukrin smaker rart og kaldt i en del bakverk og stevia kan gi en bitter ettersmak.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat