Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 16:53   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til lavkarbo nybegynner!

Opprinnelig lagt inn av karbojenta, her.

Jeg tar omega 3 daglig, og det eneste jeg får i meg av grønnsaker er stort sett tomat og agurk. Prøver å være flink å få i meg fett, men fjernet galleblæra her for et år siden og har siden tålt fett ganske dårlig. (Les diarè) Prøver å være flink å lage fløtesauser til middag hver dag.

Grønnsaker bør du vurdere å spise variert og helst en del mer av - de gir kroppen nødvendig næring og KAN være en grunn til at du føler deg litt slæppis

Du trenger ikke overdrive fettinntaket, prøv bare å lur det inn naturlig ved å feks spise laks/ørret/makrell, avokado, marmorert kjøtt, grillet kylling med skinn osv Cocosa i kaffe/te er også en enkel måte å lure i seg litt ekstra fett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat