Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-12, 08:41   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig søtsug hos nybegynner

Støtter meg til smjg her - prøv å spise ordentlig proteinrik mat, litt grønnsaker og fett.

Hjernen din roper på sukker, det tar sånn tid i starten før den er komfortabel med å hente energi fra fett, derfor kommer søtsuget så plutselig og kraftig. Hvis du passer på å spise godt - jeg sier spis heller oftere og mer de første ukene - får å i større grad kontrollere søtsuget.

Tenk at det er en avvenning på gang, du har faktisk abstinenser. Sammenlikn med andre typer abstinenser (røyk, kaffe mm) Kanskje de blir lettere å håndtere om du bevisst kan se at dette er "kjemisk" - og at kroppen din vil klare seg fint UTEN søtsaker?

Ønsker deg uansett lykke til

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat