Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 12:50   #51
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for juni 2012

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

I går ble det kun et par transportetapper på sykkel og en lang gåtur i marka (oslomarka=mye oppoverbakker). Kjenner løpingen i knærne og roer det ned til fordel for annet en periode.

I dag, 2000m svømming. Fokus på pusteteknikk. Har alltid svømt med hodet over vann og de begrensninger det gir... Skrekk for å få hodet under vann, men har tatt et kjempeskritt!

5/6: 10+5min sykkel
6/6: 70min brystsvømming

Du må få noen til å klokke et par lengder for deg sånn at du kan sammenlikne "med hodet over vannet" og "opp og ned"... Jeg kan love du vil bli overrasket.

Jeg liker å svømme "opp og ned", eller med tre tak under, men bare i varmt og relativt lyst vann... Kjenner jo at det gjør undre for oksygenøkonomiseringen. Men det er tungt i starten.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat