Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-12, 18:45   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har har fått skyhøyt kolesterol (14.8)!

Jeg også ville nok tenkt at med så kraftig vektnedgang så vil det ta noe tid før kroppen finner igjen balansen. Kan feks det at kroppen nå forbrenner kroppsfett (som i hovedsak er mettet) medføre høyere kolesterolverdier i blodet? Vet ikke altså, bare spør

Jeg har spist 70% fett hver dag (sånn ca) i snart tre år og har fremdeles normale kolesterol og triglyseridverdier, men jeg har ikke gått ned særlig i vekt... dette kan kanskje endre seg med vektnedgang.

Tar med at det for kvinner - om du er kvinne - faktisk har vist seg at litt høyere kolesterolverdier er mer positivt enn for lave. Søk opp kolesterol på forumet, det finnes mange tråder om det, og ikke minst mange fine linker

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat