Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 22:03   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vekta hopper så veldig...

Opprinnelig lagt inn av FruK79, her.

2-8 uker ja!!...damn!
Drikker masse vann, alltid gjort det så det tror jeg skal være ok. Er vel kanskje rundt 2 l per dag

Det er bra - selv må jeg faktisk ligge på det dobbelte for å få effekt så det monner

Sitat:

Skal prøve å spise litt mer grønnsaker til lunsj også, vanligvis spiser jeg mye grønnsaker altså, så egentlig er fatet mitt 50%-75% grønt, men da er det vel forlite kjøtt/fisk?

Proteiner gir større metthet og mindre fysenhet, og kan forhindre at du småspiser faktisk, dette også om du øker fettinntaket

Sitat:

Har så vanskelig for å spise meg mett og og spise fett. Føler at dersom jeg sklir ut mellom måltidene til en snack, så raser det utfor liksom.
Blir bra å få Hexebergboken i posten snart, så jeg kan lese litt skikkelig om hva som passer akkurat meg og mine behov.

spis heller litt mer til måltidene, vær bevisst på om du er METT når du fyser eller om du bare har LYST på noe...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat