Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 17:40   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fat Killer -Lavkarbokur

Opprinnelig lagt inn av heieve, her.

Jeg har brukt fatkiller i perioder og det stemmer ikke for meg at avføringen blir gul eller ukontrollerende. Jeg blir litt løsere i magen enn ellers og går på do 2-3 ganger pr dag. Greier fint å skille hva som er luft og mer enn luft. Problemet er , jeg har spist som jeg pleier uten noe endringer, og har ikkke gått ned et eneste gram siden jeg begynte å få produktet tilsendt i fjor høst en gang. Bruker ikke dette hver dag,men i perioder av en uke og to i slengen og når jeg føler jeg spiser litt usunt... men som sagt ingen virkning på vekten. Jeg har også mye magesmerter når jeg bruker produktet. Anbefales kun som justering ikke for vektreduksjon

Det spørs jo hva du mener med usunt... fett på lavkarbo er jo viktig næring... og gjør man så at kroppen skiller ut mesteparten, mister man jo denne næringen... usunt for meg er ikke fett, men karbohydrater, og da spesielt de uten næring, som fra pasta, ris, potetgull og sukkermat og sukker drikke.. .og DET gjør jo ikke fatkiller noe med... Spiser man så fatkiller sammen med lavkarbo har ikke kroppen noe å hente energien fra, og da går vel kroppen rett i sparemodus...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat