Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-12, 17:59   #603
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Festina, du snakker om at du opplever litt mindre smerter med mer kh, kan jeg dele en tanke der mon tro?

Fettcellene er kroppens lager for ganske mye, ikke bare fett, men også tungmetaller og ting som ikke er bra for kroppen kan ende opp der. Så lenge man da ikke har fettforbrenning av kroppsfett, vil ikke dette gi reaksjon i kroppen, men kan det være at når man da spiser lavkarbo, og fettcellene "åpnes" så åpnes det samtidig for rusk og rask som har ligget lagret der og at det er det kroppen reagerer på?

Har fundert en del selv, jeg sluttet med infeksjonsmedisin i mars, og kom ordentlig i gang med full kontroll på kosthold, gikk ned 6 kilo men følte meg ikke bra - og mener noe av symptomene mine på infeksjon kom til syne igjen. Kan det kanskje være fordi noe av bakteriene har ligget lagret i fettcellene?

Har andre noen tanker om dette vil jeg gjerne høre!

Bare noen tanker...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat