Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-12, 22:46   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Leve sammen med en mann med ADHD.

Kjære Aslaug, finn deg noen du kan prate med! Om det er en coach, psykolog, god venninne eller lignende har ingenting å si. Det er slett ikke sikkert du hadde oppfattet han på samme måte om du sto godt i deg selv, det er ikke sikkert han hadde oppført seg slik han gjør om du sto godt ankret i deg selv...

Det eneste rådet jeg mener er viktig å gi her - er at du bør sette deg ned å vurdere ditt eget liv, din egen selvtillit, og om du har mulighet til å bygge dette mens du bor sammen med noen eller ikke. Parterapi, forholdscoaching osv kan være muligheter du bør utforske.

Ta utgangspunkt i deg selv, be han bli med. Ønsker han ikke bidra til at du skal få en bedre hverdag, vel - da sier det seg vel egentlig selv?

Du har alt du trenger i deg - du ser det kanskje bare ikke så klart i dag - men stol på meg - det ER der, du må bare lete det fram, hente det ut i lyset og TRO på deg selv!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat