Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-12, 16:38   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt raskt?

For en 17-åring som er så høy som du, og bevisst aktiv utendørs 2 timer hver dag synes jeg to skiver til morgen og kveld + middag høres litt lite ut? Pass på at du får i deg godt med rene proteiner, kroppen din og ikke minst hjernen din skal vokse og utvikle seg og da trengs proteiner!!!

Har du godt med energi er det ikke kjempekrise å ligge lavt på kh etter min mening, men spis MYE grønnsaker, og spis da gjerne litt av de med litt mer kh også uten at du bør bekymre deg for kh inntaket.

Bytt gjerne ut et brødmåltid med feks deler av grillet kylling og grønnsaker, eller røykalaks og eggerøre eller annet snadder i en boks - kanskje du kan spise til lunsj?

Variert mat, godt med rene proteiner (kjøtt, fisk, fugl, sjømat), MYE grønnsaker og gode fettkilder er en fin huskeregel til hvert måltid

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat